segunda-feira, 25 de novembro de 2013

Actas, notas y diligencias

1. E se estamos todos equivocados?

2. Já sei que se digo que em realidade gosto muito de fazer posts, e cousas ainda piores, ninguém vai acreditar.

3. Eu a primeira.

4. Parecesse que navegar não é preciso.

5. Nunca é demasiado tarde para aprender, pero às vezes nom vale de nada.

6. Sentir que es un soplo la vida, que veinte años no es nada...


 
 
 7. ...con el alma aferrada...



Volver - Calamaro (ou o mais arrebatado Carlos Gardel, dependendo do momento)

_________________________ 
...guardo escondida una esperanza humilde que es toda la fortuna de mi corazón. Que lhe querem? Impossível destacar um só verso nesta ocasiom.

O resto, eu moi-même, depois de andar a brincar cos filtros, píxeles e saturaçons do Gimp, que para pouco mais me dá. E inda aproveito, como quem nom quer a cousa, para dissimular o dissimulável.

domingo, 10 de novembro de 2013

Actas, notas y diligencias


1. Compraz-me anunciar que estou desenvolvendo umha nova e reconfortante afiçom à cerveja de trigo. Yes, we weissbier! Nom é daqui e consumo local etc. etc., pero, mamá, depois de experimentar com alguns abaunilhados engendros cafeinados creados polo génio autóctone, sempre é umha aposta segura.

2. Sabem essas pessoas que che perguntam o nome por ser simpáticas e mostrar interesse mas nom prestam a mais mínima atençom à resposta e como consequência, dependendo do nível de envergonhamento e potencial posterior relaçom, tenhem que dizer "como me dixeras que te chamavas que nom me lembro" dias depois ou nunca?

3. Prémio! That's moi.

4. Como se nom fora suficiente com ter que sofrer os carros mal aparcados no mundo como para vir descobrir que os ciclistas som igual de desconsiderados! O outro dia umha bici mais grande e robusta que a minha aparcou-me enriba. E nom era porque nom houvesse mais sítio, que havia, pero nom imos montar mentar Freud em vão outra vez!


5. O tema: vi-me e desejei-me para sacá-la dali.

6. Logicamente nom se pode um fiar num escritor, a fim de contas o seu trabalho consiste em contar mentiras. Já um blogueiro, aí lhe anda. Isso si, o piorzinho de tudo som os jornalistas, porque nom só contam mentiras mentireiras de toda mentidad que fam passar pola verdade, contribuem a criar a relatividade na que vivemos e pervirtem tudo o que deveriam representar. E inda por riba com faltas de ortografia.

7. O estilo... enfim, imo-lo deixar em que é pessoal.

8. Generalizando, si, claro, pero é o de sempre: os traidores acostumam merecer o nosso desprezo mais que os inimigos naturais. E dos conversos, desconfia-se.



Pretty good at drinkin' beer - Billy Currington

_________________________
Fotos minhas, e a birra que falta e algumha mais também a bebim eu. O que me tenho que sacrificar para ilustrar o blog!