sábado, 9 de agosto de 2014

Anos

Cremes anti-rugas, tintes, prozacs, valiums... a tudo i(re)mos chegando, parece; com mais pena que glória, digo, por nom estar calada.

Nom marchem(os), depois dos seguintes minutos musicales seguiremos coa programaçom habitual.







quarta-feira, 28 de maio de 2014

London...

Pessoas anónimas à beira do rio, foto minha.



...ou a energia. Ou será que é sair desta calma-chicha de East Anglia e, ala, de repente o mundo parece como se começasse a dar voltas a maior velocidade.

Para acompanhar, como nom, a seguinte música, que já sei que já a usei anteriormente, pero e o vídeo? Este vídeo nom tem perda, amigos. É que deixando de lado, bem de lado!, o bigode de 4 pelos do Caetano, se me miram assi a mim si que me ponhem a dar voltas que nem um piom!


_________________________
"I do", mimadrinha santíssima! I bet you do! Hahahaha, encanta-me. Cada vez que miro este vídeo pom-se-me 1 sorriso de orelha a orelha que nom me cabe no peito ;-)

quarta-feira, 30 de abril de 2014

Mundo exterior









Acres e acres de azul e amarelo, sossegado amarelo até onde a vista alcança.
Mais prossaicamente, pena de grelos! E nom me podo resistir: isto si que som campos de nabos e nom, coma quem di, o minifundio.

domingo, 6 de abril de 2014

Consternada

Imagem e conceito de Lighting Leslie // CC BY-NC-SA 3.0

Valha-nos nossa senhora! Como se nom me chegara com as da cabeça. acabo-vos de descobrir duas canas... aí, nesse sítio. Si, si, nessa cousa... Mais finamente, na origem do mundo.

Como é lógico e natural, estou desolada ante tremenda desgraça. Que por pouco nem durmo nem como com o desgosto, nom digo mais.


Porém, ante tudo hai que ser prácticos nesta vida, por isso pensei que, para evitar males maiores, talvez deveria passar-me ao estilo brasileiro, cortar polo sam, nunca melhor dito, e a beber e f viver.

Ainda que o verdadeiramente bom e conveniente seria um pauto co demo, claro.


___________________________
Ou deixá-lo estar, que o mundo vai acabar, de noite todos os gatos som pardos e de dia fai sol.
Isso si, aceitam-se sugestons musicais para acompanhar esta espinhosa questom.

quarta-feira, 26 de fevereiro de 2014

Entre semana




Nada como um pouco de cor numha quarta-feira insubstancial para alegrar equilibradamente o discreto periodo que parece existir entre os domingos e os sábados.

Para mostra,  o feito de que som as 11 e meia (passadas, valha-nos deus!) e isto já é quase trasnoitar para mim.

E inda por riba, a indiscreçom implícita do que puidesse passar de sábados a domingos é umha mera licença poética. Si, si, assi como vo-lo conto.
_________________________
Fotisca com saturaçom tola, claro está, para reflexar... o estado mental, por assim dizer. Pena de habilidades fotográficas porque o prato quedava bem vistoso, especialmente a lombarda.