sexta-feira, 14 de agosto de 2009

Bonitchinho

Pois. Decidim passar por aqui de passo que fazia um alto no caminho (alto imerecido? possivelmente; caminho para onde? eu não sei, minha gente, eu não sou daqui —parafraseando) e decidia-me a achar de menos a somera criatividade que costumava destilar por estes píxeles de deus...

As cursivas de antes eram-vos, faltaría más, minhas e eram por barbarismo, nom por estilismos enfáticos ou irónicos.
Falando em barbas, também julguei que já eram horas de vir desbroçar (que se me tava pondo o chiringuito perdido de pictogramas e nom hai que deixá-los florear que depois botam raighanhas e nom hai quem os saque) e decidir-me a deixar cair isto:


Deixa o verão - Los hermanos



Uh ah ãã aeãeã

E eu digo, cá entre nós
deixa o verão pra mais tarde

Uh ah ãã aeãeã


_____________
Recomendo encarecidamente a banda (que, por sinal, no site hai um apartado de "Música" onde se podem ouvir todas as músicas e têm mesmo estaçoes de rádio). Como comentário, adivinhem quem é que nom para de andar adiando o verão (ou a vida, segundo se mire ou se se mira um segundo).

8 comentários:

Sun Iou Miou disse...

Bárbaros están os mozos, ainda que o vocalista non vocalice así moito.

Fixeste ben en vir rozar o monte, que hai andazo de anónimos orientais neste occidente e no de máis abaixo.

Eu, en troques, mais que adiar o verán, quería adiantalo, a ver se vén o outono dunha vez, baixan as temperaturas e a xente se mete na casa a darlle ao mando da televisión.

Anónimo disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.
condado disse...

Fódeme non saber si é que non lles gustou a música ou qué, o importante que é saber idiomas...

La queue bleue disse...

Estám bem bons, sim, senhora. Confirma-se que tens um excelente gosto ;) Depois, é 1 merda que haja essa peste, pq eu nom queria pôr isso da palavra de confirmaçom :/ Quanto ao outuno: "primeiro de Agosto, primeiro de inverno" they say. E o mês já vai mediado!
Hehe, condado, o caso é: gostou-che a ti?

Anónimo disse...

O dos pictogramas pasa por ter o blog a barbeito, que é unha mágoa. E non lle penso dicir que volte, que actualice de cando en vez e non cada morte de papa, que as súas postaxes doutrora eran divertidas e eu gostaba delas, que vir por aquí era como estar pola casa de un (mellorando o presente).
Non se penso dicir nada diso, vde verá.

Anónimo disse...

Quixen dicir: Non lle penso dicir nada diso, vde. verá. Sorry

condado disse...

Buenooo...

La queue bleue disse...

Ui.