segunda-feira, 22 de março de 2010

Actas, notas y diligencias


1. Onde vai que cortei por ultima vez o cabelo. Agora medrou, mádia leva, que tamém é o único que tem para fazer e está nesse estado no que parece que foi cortado à machada. E ainda assi queda-me divinamente, oye.

2. Já sei que parece que estou sempre co mesmo, que mona estou e que estupenda, mas que querem, estou contenta e necessito proclama-lo para próprio solaz e, óbvio, invejas de outrem.

3. Mover os móveis de vez em quando é umha necessidade, umha renovaçom, umha apropriaçom do espaço. E tam reconfortante!

4. Esperem que agora toca pôr-se sonhadora: hai umha cousa mágica nas aplicaçons do google (ao menos que eu saiba no gmail e no reader, como se a reader nom fosse la que viste y calza, vai-che boa) que é o de estrelar os posts ou elementos de que gostas. Ao menos eu nom paro de conceder estrelinhas aí alegremente a textos ou imagens que me tocam; e do que mais gosto é de pensar que existe a possibilidade de encontrar-me aí toda constelada quando chegue o dia em que os revise. E mesmo que nom os revise nunca, reconforta-me a ideia de que essa restra de estrelinhas pixeladas formada polas cousas de que gosto som eu.

5. Enfim, pouca visom comercial a minha, que já se sabe que a alegria nom vende, mas ainda assi estou atenta à minha cabeça e sei que tenho que cortar as pontas porque estám começando a colher um aspecto palheiro palheiro.

[Imagem]

3 comentários:

Sun Iou Miou disse...

Paréceme ben que non teñas avoa. ;)

La queue bleue disse...

;) You know, if you don't blow your own trumpet, no one else will blow it for you!

Sun Iou Miou disse...

Vale, pero que non che rebente na fuza. ;)