sábado, 11 de junho de 2011

Nota


Um dos efeitos desta desocupaçom que, por outro lado, me ocupa grande parte do tempo é que estou a experimentar umha voracidade leitora que nem na minha tenra puberdade!

Nom sei é quando deverei parar antes de acabar como Don Alonso Quijano. Igualmente, duvido de se, dada a situaçom actual de inactividade, fastio e desesperança, deixar perder as horas nas reviravoltas do naturalismo e do realismo espanhol do IXX será o mais conveniente para a saúde mental de própria e alheios.

Assim mesmo, tampouco estou certa de se estará relacionado com a mencionada previsível regressom à adolescência, mas também estou a notar umha certa re-radicalizaçom das minhas visons do mundo despois de, devo confessar, umha longa e tampouco-tam-escura etapa de pequeno-burguesismo rampante.

12 comentários:

condado disse...

Non sei se caberá no escudo quen non cabe nun cochiño subencionado... E, qué man levanta para amosar fereza?... : P*

La queue bleue disse...

No escudo? Nom sei de que escudo falas, mas em essência tens razom, porque eu e o meu redondo feitio nom colhemos em/trás escudo de nengum tipo ;P

E sobre mans e fereza... pois som-che mais de mao enfarinhada por baixo da porta ;)

condado disse...

E... Que tal as lecturas?

La queue bleue disse...

Bueno, a febre das leituras já vai baixando... (volta a indolência e assi vai passando tudo).

condado disse...

Non sei como tomar isto así, sen votar a lingua nin nada... Nada de deprimirse, eh!... ; )

Anónimo disse...

Non se inquiete, que eu estou pasando pola mesma fase lectora. A min deume pola novela negra escandinava, e a vde?

La queue bleue disse...

Condado, som momentos, nada mais. Como digo, tudo passa, nom é? :)

Kaplan, houvo umha breve fase de realismo do IXX (Regenta, Pazos de Ulloa), mas nom é que seja umha fase mui temática nem nada, um pouco de tudo ;)

X disse...

Pois xa me podía dar tamén a min por ler, que teño as lecturas tan abandonadas como a selva. Saúdos.

La queue bleue disse...

Bueno, X, eu tamém passei tempo sem bloguio e sem leituras e sem nada de especial. E o das leituras tamém está a perder fôlego, assi que andamos aí aí ;-)

Anónimo disse...

Eu entre os libros que tiña abertos e os que me regalaron e abrín teño un monte deles sen rematar... Como o leva mss. Queue bleue?

Sun Iou Miou disse...

O que máis lamento de non saber facer dúas cousas á vez é non poder ler mentres me ducho (e mentres traballo, e mentres cociño, e mentres paso a aspiradora, ou corto a herba, mentres conduzo, mentres durmo, mentres e namentres...).

La queue bleue disse...

Jorge, pois com os livros, pouco e pouco. Sempre se acaba sacando algo de tempo, inda que seja pouco.

Pois si, Sun, poder fazer isso seria super práctico! :-) Ler é umha das cousas melhores que se podem fazer, interessante, "prestosa"...