segunda-feira, 27 de agosto de 2012

Nenas

Hai umhas semanas estando eu tranquilamente cumprindo com rotinas domésticas a tomar um Compal de manga em certa vila minhota fum testemunha de umha enternecedora cena familiar.
Parece-me lembrar que se tratava de tres ou quatro adultos no que se diria ser a metade final da meia-idade, seja lá o que isso for, e umha neninha de uns 7 ou 8 anos, mais ou menos, que som péssima para deduzir o tempo dos rapazes (ou dos adultos, para o caso), toda bonitinha, lourinha, co cabelo encoracoladinho até a metade das costas, como sacada de anúncios de detergente protagonizados por anhos branquinhos ou de papel higiénico com cadelos em papel estelar, que andava saltaricando daqui para ali, entrando e saindo, berrando e fazendo o que se entende em geral por cousas de nenos de nenos repunantinhos, dito seja. Esta querubina devia ser, penso eu, a neta ou a sobrinha-neta de alguns dos senhores.
Nisto que, numha das suas idas e vindas, entra a nena a gesticular e saltar como umha mona (literalmente e com bastante talento em realidade). Mas por se nom estivesse suficientemente claro com o espectáculo audiovisual considerou necessário anunciar aos berros o seguinte:
Sou um macaco! Sou um macaco!
Perante o qual, a tia ou avó ou tia-avó for ali presente nom tivo mais remédio que exercer com certeira responsabilidade o seu papel de educadora e apressurou-se a repreendê-la suavemente:
No. Lo que eres es una señorita.


someecards.com - And remember, it's never ladylike to exceed the number of your age with the amount of men you've had sex with....

_________________________
Este post destina-se a todos os pobres ignorantes que no mundo hai pouco familiarizados com como se deve comportar umha señorita. Polo menos que saibam que nom inclui fazer o baile do gorila.
Adicionalmente, a quem quiser aprofundar na matéria, recomenda-se o imprescindível Manuel de civilité pour les petites filles à l’usage des maisons d’éducation de Pierre Louys (texto completo em francês e em espanhol, nom dei topado em português mais que fragmentos).
Nom me agradeçam, é dever (e obra de misericórdia, seja lá o que isso for) de señoritas bem educadas ensinar a quem nom sabe.

2 comentários:

condado disse...

Carai, dous post en dúas semanas, isto está a coller sustancia, en tódolos sentidos :)

La queue bleue disse...

Ui, bueno, algo si, condado, mas nom o digas mui alto nom vaia ser. O pior é que estou taaam enferruxada!