sábado, 29 de setembro de 2012

Actas, notas y diligencias

1. Já nom me lembrava da tranquilidade de espírito que dá ter a casa limpa como umha patena. Ou quase. Só a partir daí se pode conquistar o mundo.

2. One thing at a time.

3. Nom me entendam mal, nom é que a casa parecesse exactamente umha leonera. Simples desorganizaçom básica, papéis ciscados, omnipresentes farangulhas, formaçons cársticas no banho, o típico.

4. Referência algo atrasada, mas encantou-me a vida do Diputado Tijeritas. Se eu fosse moderna e estivesse metida nalgumha dessas redes tam paveras dos social media faltaria-me tempo para propor que os usuários nos deleitassem com a sua criatividade oferecendo réplicas mordazes cada qual mais engenhosa sobre as actividades do simpático Tijeritas e os da sua espécie.

5. Dios nos dea ira que paciência já nós a temos.

6. Talvez alguem, que esteja a desfrutar de um exílio investigativo no estrangeiro, claro, deveria começar a estudar as conexons mente-casa, que num arrebato de loucura neológica poderiamos chamar psicodomóticas, responsáveis de que um fregadeiro da cozinha sem manchas de cal equivalha a umha iluminaçom transcendental.




[Imagem publicada por clotho98 sob licença CC Attribution-NonCommercial 2.0 Generic (CC BY-NC 2.0)]

Sem comentários: