domingo, 14 de agosto de 2005

(Limpando o pc)

Domingo, domingo. domingo. Gosto dos domingos e até som capaz de ter saudades dos dias "nublados". Alguém andou a fedelhar no meu pc e agora nom sei bem que lhe passa. A internet nom rula e nom sei que lhe passa ao iniciá-lo. Iniciar o ordenador... Iniciar... Iniciar... se te fixas, soa estranho, estranha traduçom. Estou a gostar cada vez mais de onde me metim hai uns 4 aninhos... Porque as línguas som apaixonantes. This one as well, I must admit it. Creio que talvez vaia acabar vivendo por aí fora, polo mundo. Mas ao estar aí fora polo mundo tamém me dei conta do quanto saudosa podo ser. Eu que sempre ia de independente, mira tu. As pessoas som curiosas. Tudo o que sabemos de nós mesmos e que nom queremos ver. As pessoas som curiosas. Tudo o que esperamos e que nom é. Tudo o que construimos é castelos de ar ajudados de palavras dessas voadoras que aproveitam as correntes de ar para subir, baixar. O dos castelos de ar nom é triste. O triste é quando abres os olhos e ves que las cortinas de terciopelo y la cama con dosel eram feitas de algum tipo de núvem-cirro-cúmulo-whatever e penso na melhor maneira de o dizer e nom sei e é simplesmente decepcionante outra vez e escuitar a mesma cançom una y otra vez durante mais de umha hora será algum tipo de sintoma de neurose paranoica? E nom é triste, é o de sempre e assi nom é nada. É a mesma léria de sempre. Nom é minha culpa, nom é tua. Mas somos nós a inventar a realidade, ela nom existe sem nós. Portanto será o que nós quixermos, sempresempre, é só que nestes momentos de lucidez, sei que vós nom sodes vós e e que eu som o espelho. Caramba. Parece triste pero nom o é. Só é desapontamento. Outra vez. Outra vez nom era essa a terra que me prometeram. E um menos, e que mais terá. Talvez manhã tudo esteja cuberto outra vez de alfombras persas y columnas de alabastro y cristal de roca. La princesa está triste, ¿qué tendrá la princesa? (Aí di triste, mas nom é triste, já vo-lo dixem. É que é domingo, ainda estou em pijama, dá um pouco o sol e levo escuitando a mesma cançom desde hai mais de... e estou consciente de que era(s) outra oportunidade que nom era(s) tal. Never mind.)

Sem comentários: