sábado, 3 de setembro de 2005

puagh
isso de recover post é um timo
e si
voltou-me passar aquilo de perder os posts, foda-se!
entre perder posts e memória... mal andamos... e os papéis, qué decir de mis incalculables pérdidas de papeles!
pois quem ia postar antes no post perdido era o pequeno paranoico que todos levamos dentro, "umha mais ca outros", me cito a mí misma, me auto(fago)cito? Nom, só me automutilo, de momento, e fazer, nom fago nada de jeito.
Que ricas as uvas mirradas!
Nom gosto de que a gente saiba cousas de mim que eu nom sei que sabem nem como as sabem ni que vueltas del destino. Bom, saber, saber é umha palavra mui forte.
Como gosto do meu blog preferido! E a ele tampouco lhe deixam comentários, aiii!
Nom hai imagens, nem fotos e nem sequer links (do meu e só meu blog preferido, vull dir)!! Vaia blog mais soso...
Mas o meu blog tampouco está assi tam mal retrospectivamente repasseando. Acho eu. Gracias, gracias.