sexta-feira, 7 de outubro de 2005

que si, que vale, que j'ó sei

que som mais abstracta e menos concreta que umha mancha de tinta destas dos psiquiatras pintores. hóstia, pero é que coas palavras tabus, que queres que eu lhe faça. E, á parte, o do exibicionismo tem o seu aquele; por suposto, o voyeurismos já nem falemos, á parte de que ultimamente todos os tios que vejo são uns pãozinhos, bom, todos, todos... mas o caso é que nom sei se me preocupar por isso ou simplesmente relaxar e desfrutar do espectáculo, como boa voyeur, que já diziamos aí atrás que molava, mas ao que iamos: o do exibicionismo tá mui bem, mas tem mais graça se sabes como quando donde e quem está do outro lado da janela e de que cor som as cortinas, que nom é o mesmo pretas que de renda, é claro. O caso é que eu nom dou sabido bem quem anda aí fora, também nom sei se é que prefiro nom o saber nom vaia sê-lo demo, se total seguro que som pantasmas e sombras, mas mas mas o que se passa é que igual algum de vós (palavra proibida!) me conhece ao vivo e assi tampouco podemos andar a dizer palavras tabus assi alegremente porque, a ver... una también tiene sus vergüenzas y sus pudores. Porque está sobradamente visto que a mim o das reflexons filosóficas quase que nom, e o dos desvairos poético-enxebres ou erótico-adolescentes pois tampouco. O caso é que de contar a minha vida com pelos y señales pois implica me pongo colorada cuando me miras. Sem contar com que tampouco é que me passem tantas cousas. Bom, passar passam, mas daí a ter algum tipo de interesse antropológico, pois...
Pero talvez deveria começar a pensar em baixar do limbo e chamar as cousas polo nome, ou algo do género. Inda que co retraída que som... nom sei se convertir isto numha especie de DOG! Quina por...
Que amais co que gosto dos detalhes, inda que só queira mencionar cousas curiosas isto já pareceria umha novela da tarde em versom monoprotagonista. Boh, ao caralho. O que se me passe pola cabeça e porta. Isso si, com a, be e xis sempre que sejam precisos, porque tanta inconcreção e tanta coisa etérea já fede.

1 comentário:

tangaranho disse...

Olá...eu pensei que este blog já o mataras...enfim, pois nada...ánimo e a seguir