quinta-feira, 27 de julho de 2006

Pois já tou a preparar outra viagem.
Sinceramente, levo dias e dias e dias que nom sei o que escrever aqui. Nem se devo ou nom devo escrever, considerando que nom me sai nada. Miro nos outros blogues a ver se me inspiro e apetece-me protestar contra parvadas e tópicos que leio. Pero realmente nom me apetece tanto.
É certo que um pouco sempre passamos a vida a vê-las vir. Mas agora, essa sensaçom é mto mais aghuda. Talvez tenha a ver o facto de que depois do pequeno projecto a curto prazo (um mesinho a ver se aprendemos algo de inglês), nom hai nada. Está o baleiro. E que imos fazer? (Bom, anda o CAP por aí dançando, terei que mirar isso tb. Mas que preguiça...) O caso é que nom sabemos o que imos fazer. O que queremos? Mmmmmm. Buf. Tampouco... Pois tamos-che bem. La pregunta del millón*: "E aghora que vás fazer?". A cada um penso que lhe respondo umha cousa diferente, é o que tem a incerteza vital. Nom vês? Já estou a falar sem dizer nada, a escrever por encher o post... E assi nom mola. Igual devia começar com exercícios de estilo ou histórias absurdas e passar de mim. Veremos.

*Do millón de quê? Do milhom de moras? Do milhom de areias? Do milhom de quê?