quarta-feira, 27 de dezembro de 2006

Un rollo diferente.

Si bien es cierto que eu sempre ando na pola, afinal tudo se sabe.
Como com o excesso de açúcar as minhas neuronas estám sobrealimentadas e por aí andam todas tiradas que nom podem com a barrigola, nom ando com luzes para post nengum novo, e muito menos para posts natalícios, daquela, estou, entre tomar o sol e mirar o correio, a descobrir estes dias umha cheia de blogs "novos" para mim, isto é, estou a descobrir que a blogaliza (entenda-se como blogosfera galicienne) tem "novos" e interessantes membros, qual polvo de Natal. Nom vou enlaçar, eu uso o hipertexto com frugal moderaçom, bem sabedes, e, além do mais, assi deixo-vos liberdade para investigar (o método heurístico era isto?) permitindo que o azar, a curiosidade e a causalidade, perdom, a casualidade, fagam maravilhas.
Mas o que me mola destes blogueiros que andam por aí é que som un rollo diferente. Sem as pretensons características do clássico método cultural galego: um pouco de saudade, etnografia, vitimismo moderado, orgulho também moderado, enxebrismo!!! enfim!
É como (bem) me dizem: " parece feito com aquela cousa do Gerador Automático de Poesia Galega, dos aduaneiros".

De resto, meus senhores, a tradicional felicitaçom de rigor, mas nom por isso menos sincera, feliz ano a todos! Continuem tam estupendos ;) e boas festas retroactivas (and remember, don't date robots!).

1 comentário:

Anónimo disse...

Deséxolle un moi feliz ano novo.