domingo, 20 de abril de 2008

Enjut@ Mojamut@

Convida-me o Kaplan a continuar um meme e como eu som das que nunca dizem nom, pois ainda que seja tarde, mal e a rastras :P hai que se pôr:
Voz en off> Cantas horas ao día de media pasas conectad@ a Internet?
Enjut@> Buf. 8, 9, 10? Depende, mas sempre muitas. Quase sempre estou conectada. Ao meu favor, dizer que normalmente é umha conexom digamos "passiva", estou ligada pero ando a outras cousas (por exemplo, no choio), também estou ligada no trabalho. Activamente diria que passo também muitas, depende... 4 ou 5, entre um ratinho aqui, outro acolá, e depois horinhas.
Voz en off> Cantas contas de correo tes?
Enjut@> Cinco. A do choio, a das cousas sérias, a do messenger (que é a do lixo também), umha de yahoo que fixem para grupos de correio, e a minha normal.
Voz en off> De cantas redes sociais es?
Enjut@> Nom sei que quere dizer isso das redes sociais. Cousas tipo o facebook e assim? Pois só do Orkut, pero nom o uso practicamente. Depois messenger e skype nom sei se contam.
Voz en off> Que che gusta máis para te expresar: o blog, o wiki, flickr ou twiter?
Enjut@> Só uso o blogue. Os outros nom sei o que som (salvo o flickr que mola), pero podo dizer que odeio os myspace e os fotologs, simplesmente pola estética e o desenho desses sítios, superficial que é umha.
Voz en off>Cantas blogueiras coñeces persoalmente?
Enjut@> Pessoalmente quere dizer coas apresentaçons oficiais de dous biquinhos feitas? Ou de vista também vale? E elas tenhem que saber que as conheço ou com que seja unilateral serve? Oficialmente, conheço duas, vaia, e umha delas a minha irmã assi que tb nom conta mto (nem bloguea mto). Blogueiros conheço mtos mais. E que ela nem imagina que eu sei quem é, pois parece-me que outra (e algum que outro blogueiro também). Assi agora que tivem que pensar, dá-me a impressom de que os homes blogueam mais... mas nom sei se será 1 impressom sem muita perspectiva...
Voz en off> Cantas blogueiras les habitualmente?
Enjut@> Bueno, algumhas som mais activas que outras, pero vaia, em total leio umhas 16-17 (assi revisando por riba o leitor de feeds, e diria que a metade som activas e o resto esporádicas). Em total, e também a olho, devo ter uns 30 blogs sindicados, talvez alguns mais mas alguns também estám inactivos assi que... Dos mais habituais, que imagino que som os dados que interessam, diria que está bastante equilibrado. Nunca o tinha pensado...
E bom, já. Pois para que rule o meme convido à Aultre Narai e ao paideleo, por exemplo. :)

4 comentários:

Anónimo disse...

que bo! agora ando un pouco liada, como a Enjuto non sei que raio lle pasa ao noso router... GRRR!!!

fareino! ;)

Anónimo disse...

non vai ir a agolada?

La queue bleue disse...

Que bem, aultre.:) Aiiii, os routers carga-os o dianho!

Kaplan, a mim essas cousas sociais metem-me miedito, filho.

paideleo disse...

Xa fixen a encomenda.