segunda-feira, 27 de outubro de 2008


O que faria se fosse rica? E digo rica porque me permito o descaramento e a pouca modéstia de assumir que excêntrica já som. Enfim, si, já sei, tarde, mal e a rastras mas aí vam as minhas cinco cousas extravagantes (que rima com bogavante):
1. teria umha casa em vigo e outra em cangas, ou arredores, para ver a ria mais bonita do mundo desde todas as perspectivas.
2. teria vários minis antigos e modernos, uma vespa clássica e uma moto grande de 250, teria todos os carros de que gosto e cada um de uma cor para que me combinem com as roupas... ou melhor, faria pintar o carro cada vez para que me combinasse com a roupa.
3. teria um armário cheio de disfarces (e incontáveis pares de sapatos, naturalmente): hj toca mulher de negócios, amanhã adolescente revoltada, na sexta look andrógino e no sábado femme fatale.
4. compraria 1 ilha no brasil para mim e um país caribenho para montar um paraíso fiscal; tamém compraria a gz ao rei de espanha e faria as de dios, por exemplo, algumha espécie de socialismo verde sui generis ou umha república bananera, segundo de onde tirasse o ar.
5. logicamente, nom trabalharia e dedicaria-me a aprender todo o que me apetecesse, principalmente música e línguas de todo tipo: amazônicas, eslavas, japonês, frisom etc.; mas tamém, por exemplo cozinha ou viticultura/enologia (o que implica umha horta, umha granja e mtas vinhas para ter produtos da máxima qualidade!), geologia, mecânica, foto (e teria uma sala para cousa na minha casa, claro)...



A millonaria trapalleira - Chico y Chica

________________
Pois afinal nom foi tam difícil como pensava... Ai, sonhar... mas diz-me o que desejas e dir-te-ei de que careces, diz o provérbio, ou nom? Afinal tanta frivolidade, egoísmo e materialismo consumista tinham que valer para algo, nem que seja só para cumprir encomendas de memes de blogueiros interessantes.

11 comentários:

Unknown disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
josé cunha-oliveira disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
josé cunha-oliveira disse...

nom estava mal o programa se nom fora a crise...
essa de mudar a cor do carro consante a roupa é muito bem vista.
e um chofer a condizer...

La queue bleue disse...

Chofer? Não, não, de que serve ter os carros que um quiser se não os vai conduzir??

paideleo disse...

Están ben as excentricidades. A chica da canción tamén é excéntrica pero o espilida suficiente como para ser dona de Ibiza. Quen me dera a min ser dono de Ibiza !... ou de Galicia !.

La queue bleue disse...

A cançom mola, si, hehe. É o mais aproveitável de todo o post. :D

Anónimo disse...

non estou de acordo con iso de que a voz da moza é o mellor do post
(con todo non estar mal): o mellor do post é o post (sempre llo teño que recordar, e mira que hai anos que llo recordo)

La queue bleue disse...

Ai, kaplan... mas já se sabe, besta vella...

Anónimo disse...

cambiei de opinión: déase por nominada (ademais, non fora vde. a argallanta do meme de con quen se deitaría un no blogomillo? acabo de lembralo) :-)

La queue bleue disse...

Ai, quem me mandaria a mim abrir a boca...

Sun Iou Miou disse...

Xasús, que é cansado ser rico! Deixai-me pobre!