Tô te explicando pra te confundir; tô te confundindo pra te esclarecer
sábado, 26 de março de 2011
Aterragem
Depois de uma pequena parêntese tropical na vida, volta-se a este norte um pouco menos gélido mais morena e desenganada; coa cabeça cheia de imagens, sons, cores e cheiros; com menos paciência e mais resignação, além de muitas outras experiências contraditórias, todas que irão ocupando o lugar que lhes corresponda conforme passe o tempo e caiam as lascas do cansaço.
E tudo junto com uma imprevisível apreciação da volta e este reconforto, carai!, de ares grisalhos, dose regular de rádon ou chamem-lhe comida da mamá como dios manda.
:) A música quedou polo caminho... entre o zunido do aviom e o sono que me rendeu. Ademais, tampouco som especialmente "fan" do reggaeton nem pegava coa ilustraçom ;) De todas maneiras, adiantache-te-me, estava à busca d1 musiquilla para arranjar o tema e já quase decidira, quando vou e vejo o teu recado! Agora já tou solucionado ;) Galegos nom vim nem o primeiro (de primeira geraçom, entenda-se), e em bici só vim um suíço mui simpático, por demais.
2 comentários:
¿De tan lejos y sin canciones? ¿No vería unos gallegos locos en bicicleta por allí?
:)
A música quedou polo caminho... entre o zunido do aviom e o sono que me rendeu. Ademais, tampouco som especialmente "fan" do reggaeton nem pegava coa ilustraçom ;)
De todas maneiras, adiantache-te-me, estava à busca d1 musiquilla para arranjar o tema e já quase decidira, quando vou e vejo o teu recado! Agora já tou solucionado ;)
Galegos nom vim nem o primeiro (de primeira geraçom, entenda-se), e em bici só vim um suíço mui simpático, por demais.
Enviar um comentário