quarta-feira, 23 de fevereiro de 2005

Penitências

Vou postar um pouco. E nom devia muito. Mas, che, é o de sempre, nom vamos de troula
(ou melhor nom nos dedicamos a cultivar o lezer, hehe, porque postar nom se pode dizer que seja propriamente umha foliada) porque temos que trabalhar e afinal nem gozamos nem trabalhamos. Grrrrrr.
Hoje nom foi isso, mas onte à tardinha si; porém à noite reformei-me, e ale, rua. Si, confirmo que som umha perdida, para bem da dialéctica e calma existência dos responsáveis.
Que bem soa o alemão! E à parte choveu! Maravilha. Bom, chover, chover, choviscou realmente.
E onte, onte tamém sentim umha opressom no peito ao sentir um certo sotaque... che, a mim isto antes nom me passava. E o caralho é que alemam nom é, mas no cu do mundo está-che igual. Quina merda. É que, vale, vale, já sei que me repito, mas pa uno que me pone, cona, e nom só mora no quinto pemento (como se dizia quando eu era pequena, que pequena inda som... :P) como vai marchar pra inda mais longe! Grrr.
E inda por cima isto está-me a sair intimo de mais, intimirmo, que diriam por aí. Vou ter que começar a reprimir-me um chis (mais), que se nom... menos mal que este blog nom o lê nem dios, :P.
Eh eh, que somos poucos pero escolhidos! (poucos... ou eu soa, e se for assi mais escolhida ainda!) (e si, indirecteando pra recolher comments, :P) (e si, já sei que o mundo nom funciona assi, hehehe, também me tenho que controlar neste aspecto, porque isso de "pede, pede, que por pedir que nom seja" nom vale res. Porque eu farto-me de pedir e nunca me dam nada e porque assi tenhem constancia de que eu pedo, inda que nom necessariamente quero, certa/algumha cousa e isso confere-lhes/confere-nos um certo poder. Aquilo de ter algo que outro quer, ou pede (que no es lo mismo pero es igual), mmmmmm!)


Haja pachorra...

Sem comentários: