sexta-feira, 25 de fevereiro de 2005

qui dia comença, any empeny


nom sei eu se isso se aplica quando o teu dia comença à umha e meia da tarde... Na máquina de café da faculdade tomo chocolate. Às vezes com leite. Na casa tomo cacau. Hai semanas que nom compro chocolate (si, fazemos muitas tontadas nesse mundo, se eu che contase, yo quisiera y tu te dejases, buf!! ).
Será que vivo más de noche que de día (sueño más despierto que dormido, bebo más de lo que debería? Bom, o de beber... em fa vergonya esta vida pseudo-monacal que levo... agora com as festes, qui lo sap... ainda gardamos no fundo dalgumha gaveta umha destas esperanças pequeninhas que tão bem sabem desiludir.
Continua a choviscar e está o mundo todo grisalho. De todos jeitos, a luz sempre é diferente aqui.
(Caramba, perdem-me os deícticos. E as parénteses. Que vício! )
E falando em vícios, nom, contrariamente a lo que sería de esperar en mí, desta vez nom vou dizer que vou morrer nova ou que vou envelhecer prematuramente!!! ( :D andam-che-me as augas revoltas) (e, per cert, bigadu a estes blogueiros curiosos do mundo)

2 comentários:

tangaranho disse...

Esteeeee...se fodes com Manola nom conta, verdade? Sim, parece-me a mim, que a levamos clara...

La queue bleue disse...

Será que devo interpretar isso como algum tipo de proposiçom?