segunda-feira, 21 de fevereiro de 2005

plif

nunca pensei que ia estar um pouco dacordo com Marianito.
(Por su parte, Mariano Rajoy, que ha votado en Aravaca, afirmaba que una participación del 50% sería "razonable" (eu diria necessária) y daría a los partidos que apoyan la Constitución "más autoridad" para ratificarla en las Cortes. También lanzaba al presidente el mensaje de que supiera valorar el esfuerzo de los partidos que han pedido el ‘sí’ para el tratado y también el de los defensores del ‘no’, “que son sus socios”. En todo caso, ha criticado al Gobierno por no haber hecho bien las cosas, por haber convocado el referéndum con “demasiada precipitación" y por no haber llevado a cabo la pedagogía "necesaria, obligable y saludable" que requiere un asunto de estas características. El País.es, 20-02-2005) (el subrayado es nuestro) (hehehehe, sempre quigem usar essa expressom :P) ( e si, sei que abuso das parênteses)
"Un de cada 4 catalans ha decidit el futur dels 3 restants", isso deixa cair por aí um amigo meu. Significativo, né? (e quando lhe pedim permiso para citar as suas palavras dixo: "podes acrescentar que a palavra "futuro" pode chegar a significar mais de 40 anos, porque para mudar essa constituição precisam da vontade dos 25 estados (bem cedo 28)...") (isso tampouco mola, mas o da abstençom é pra mim mais interessante... e os brancosos (ai saramago!), of course)
De todos modos, eu estou mais do que longe de ser umha analista política ou social...
Por outra parte, concretamente polo Oeste, em Portugal ganhou o Sócrates. O partido do meio, apropiando-me das palavras do saramago. E já agora, devo confessar o meu eterno fascínio polos acasos da vida, pois justo estes dias atrás quadrou, com a mais absoluta casualidade, que estivem a ler O ensaio sobre a lucidez, mais do que apropriado para estes dias de dereitos e deveres que nos tocou viver... Ao menos o bloco subiu um chisco... parabéns!

Porém, insisto, estou mais do que longe de ser umha analista política ou social...

E eu nom sei, mas ISTO AQUI nom me inspira confiança nengumha... nadita.

Sem comentários: