domingo, 11 de dezembro de 2005

arradio

Às vezes ter um blog é parecido com ter um programa de rádio (de informaçom, de prazer onanista, de qualquer cousa, temático, variado...). Muitos, em vez de porem músicas, ponhem images ou links. (Eu nom, ainda que se os reis me deixassem algumha camarinha... e nom necessariamente digital, fíjate lo que te digo :P ) Já agora, por algumha razom que desconheço ou boicote do destino, nom sintonizo bem rádio3 aqui. Já puxem a rádio (aparelho) em pontas opostas do quarto e nada. No meio nom vai poder ser porque aí está a cama. Umha cama tam grande pra mim soa, que desperdício. Ou nom... quem sabe. Passo de seguir por este temita que de temita tem pouco.
Boh, parece que sempre me estou a queixar. Bom, é um pouco verdade, mas o outro pouco nom. Digamos assi um 25 % e um 70% respectivamente, dependendo do dia e da humidade atmosférica. O 5% que falta, melhor nem saber. O das queixas é mais inércia que verdade, de amargada lo justo para sobrevivir, a dios gracias.
Tou malinha da garganta, que raiva, já havia anos que nom. Tesouro ou princesa som apelativos interessantes, minha rainha. Apesar de um chis empalagosos.
Tenho o ritmo do sono cambiado. Tanto que creio que simplesmente já nom tenho ritmo, a ver que fago para convocar o pedro chosco agora...
Depois de ter dado o parte (ou melhor, parte do parte) penso q me vou meter na cama e ler um chisco para os exames que venhem, que já estám aí.´
Cuidivirtam-se-me, está?

Sem comentários: