domingo, 11 de dezembro de 2005

dimanche

Outro domingo com sol. Com este maravilhoso sol de inverno. E o sono que tenho... Ressaca hoje nom (tampouco) toca, como me vou lavrar assi umha reputaçom de poeta (es un decir) alcólica (borracha) ou de adolescente autodestrutiva? O que si tocou foi cozido, no en vano es domingo.
Cada vez gosto menos de El País... assi em geral. Sobretudo noto-o mais quando nos regala com extras de beleza, decoraçom ou Natal...
Outra cousa, a blogosfera lusa é bué da fixe, pá. A sério. A galega também nom está mal. Umha das cousas melhores que eu vejo é o convívio harmónico entre reintegratas (algo mais escasos) e isolatas, assi da gosto!
(sisisi, faltam-me os links e a paciência para pô-los... chegarám um dia destes que me encontre inspirada, prometo! Afinal já se sabe "diz-me com quem linkas, dir-te-ei quem és" -e também já se sabe a minha querência-quase-obsessiva polo pseudo-anonimato ou um cripticismo qualquer ...)
E já vou publicar que levo coa janela do blogger aberta várias horas... já fede!

Sem comentários: