domingo, 22 de junho de 2008

Actas, notas y diligencias

  1. Montes e moreas de gramas de pharmatom, algum redbull, café e coca-cola por litros, o feito nom dá trabalho.
  2. Mas o que hai ainda por fazer...
  3. A gente na Corunha demooooora a saír nos semáforos.
  4. Nom dou feito, buf.
  5. Por que sempre me gostam os mais estranhos?
  6. Em realidade os sítios, as lojinhas que cerram, liquidam mercadoria, colocam um cartaz, som mais tristes infinitamente que qualquer estaçom de trem.
  7. A gente tem filhos, escreve teses, hipoteca-se, casa, compra um carro e nós a vê-las vir.
  8. Acho-te de menos.
  9. Com cara de que, ué, outra vez me despistei, bueno. E que lógico, claro, como nom, nom a mim. E o desencanto.
  10. Hai determinadas conversas que nom se devem ter. Ou será hormonal?
  11. E toda colorada do sol do meio dia.
  12. Nom o tenho mui claro. Ele terei cara de aluna atenta ou de burrinha que necessita ser ilustrada continuamente sobre as cousas da vida e dos livros?

2 comentários:

Sun Iou Miou disse...

Uf! E o acougo que non vén.

La queue bleue disse...

Bueno, nom é para tanto, vai e vem e vai... deveria chegar co vrao, né? :)