terça-feira, 7 de outubro de 2008

As cousas quentes sentam bem, mesmo que seja um nojento chá verde. Isso pola tarde.

Mas à noite decidim enfrentar-me de novo aos calabacíns! E, como sei que estavades todos preocupados, informo-vos de que desta vez já saiu algo decente... Ainda nom é como a da mamá (nunca, nunca!). Sei que estou a fazer algo mal mas nom sei o quê. Em qualquer caso, o de pelar os protagonistas supóm umha diferença considerável... mmmm!




________________
Além disso, o pelador da foto mete medo e eu tenho que fazer a seguir lentelhas, bife com molho de queijo azul e champis, humus (falafel se sigo no mood for garavanços e me sinto audaz), outro queique mas desta vez com maçã e caramelo, comprar umha prenda de anos (a poder ser um livro, mas nom tenho ideia dos gostos literários do destinatário...), ir ao norte, ir ao sul, pôr-me guapa, comprar umha camiseta para meu irmao, topar um jersei preto para mim (daqui a pouco já pareço viúva) e algum nique de manga longa que só tenho 1 para sobreviver a estas mudanças de temperatura que estam a dar cabo de mim e desfazer-me desta dor de cabeça presente intermitentemente.

7 comentários:

Sun Iou Miou disse...

Só de ver a axenda quedei extenuada. Vou destapar un iogur.

paideleo disse...

Non sei se terás tempo para facer unha encomenda que che deixo no meu blogo.

Fer disse...

Mulher atarefada!

La queue bleue disse...

Hehehe, Sun, mas nom é para fazer tudo n1 dia! Conhecendo-me, nem sequer n1 semana inteira...

Paideleo, hei-no de fazer, nom sei quando, mas q o fago, fago-o.

Fer, nem imaginas! Entre isso e viver... nom dou feito :P

Sun Iou Miou disse...

Andas ben, rapariga? Espero que sexa só exceso de traballo.

Bico

condado disse...

Filetear os boletos e poñer na tixola cun chisco de aceite e un allo picado. Así que tomen cor botar un pouco de vinagre e viño branco seco. Deixar cociñar leeeeentamente co lume case apagado. Finalmente un pouco de zucre e lume forte ate espesar un pouco a salsa, sen acaramelar.
Saúdos agridoces

La queue bleue disse...

Graças, Condado. Terei-no em conta se algum dia chega algum boleto às minhas mãos.