segunda-feira, 3 de março de 2008

Salto alto

O certo é que, além da sensaçom mistura entre vertigem e superioridade (ia escrever elegância, mas, enfim, isso nom som eu quem o pode dizer) que dá, andar empoleirada em 8 cm* produz algum tipo de efeito nos homes com os que se cruza umha mulher enquanto se balanceia e percute ritmicamente com os tacons nas pedras do chao. Ou ao menos, percebim varias olhadas dessas por parte de vários da recua de homes sudorosos e mais ou menos atléticos com os que coincidim no caminho, consequências de a rota para a casa passar por onde todo o mundo sai correr quando se pom o sol, uuh. Claro que tamém podia ser simplesmente polo barulho tamborileiro do trem, coma quem que diz.
Isso si, como segunda experiência com eles, talvez nom seja recomendável de tudo um passeio às presas, costa arriba primeiro, costa abaixo logicamente à volta, de para aí aproximadamente 40 minutos no total. Coitadas das minhas canelas!! É-che umha risa que até tivem que parar e sentar 5 minutos a comentar um pouco com Valle a paisagem anatómica que se desenvolvia ante a nossa vista.

*Pode nom parecer muito, mas considerando que os meus talons vam habitualmente a rentes do chao, calculem. Nom sei, a sério que nom sei se efectivamente tenhem algum efeito, valha a redundância, estético-estrutural, por assim dizer, na posiçom ou no movimento (à parte de ocasionais tropeços :P). Por outra parte, também nom está de mais provar de quando em vez algumha tortura que nom seja a meramente psicológica :P, por umha simples questom de saúde mental! ;)
[Imagem de por aí]

6 comentários:

Sun Iou Miou disse...

Aínda ben, eu non podo montar niso por prescrición facultativa, que non soportaría tanto bafo no cocote.

La queue bleue disse...

Hahhaha. Nom era para tanto que eu nom tenho tanto poder de atracçom, mas hai que literaturizar um pouco nessa vida que se nom nom é nada ;)
E menos mal porque como tivesse que fugir (estratégia habitual nesses casos) ia tar fodida!! XDDD

Sun Iou Miou disse...

É que eses saltos, miña rula, están inventados para non poder fuxir con eles..., que nas películas sempre acaban correndo descalzas, o cal tampouco é moi recomendable, salvo pola area, onde tamém non é doado fuxir de nada. Fodidas, mesmamente, é a palabra (`_^)

La queue bleue disse...

Hahahahha, tés toda a razom. :D Ai, tenho que ver mais pelis que depois nom sei nada da vida. XDDDD
Mas às vezes é divertido disfarçar-se de mulher. Sempre calculando bem os riscos, claro. :P

X disse...

Non teña dúbida de que esas pequenas torturas nos pés repercuten positivísimamente.
E como ben di, disfrazarse de muller tamén pode ser unha forma divertida de ver os mundo desde alá no alto.
En canto ao do cine, acaban correndo descalzas, certo, mais sempre levando os zapatos (que soen sen de tira ou sandalias) gracilmente na man.

La queue bleue disse...

:)
Bom, nos filmes fazem tudo gracilmente.
Nom som partidária das torturas em geral, mas quem mais quem menos todos jogamos a vestir-nos coa roupa da mamá quando eramos pequenos.

[Graças, X :)]