domingo, 30 de março de 2008

Acta notarial

  1. É verdade que som umha idiota, mas isso nom impede que poida distinguir ou entender as cousas.
  2. Bueno, um menos, um menos e o pior é que nom hai renovaçom do plantel de quem merece o benefício da dúvida.
  3. Meu deus, acabo de ver um anúncio de 1 hipoteca que di "50 años para pagarla. ¡Qué grande es ser jovem!". Bo milaghre!! E tam grande, longo e penoso que tem que ser...
  4. Foda-se, tampouco tenho umhas tetas tam espectaculares. E nom levava nem 1 cm de decote!
  5. É a primavera ou o cheiro do fairi é diferente??
  6. Creo que aquilo co outro (vide ponto 2) é o mais parecido com romperem-me o coraçom que me vai passar na vida.
  7. Num dos filmes que vim hai pouco, ultimamente vejo pélis de mais para a minha média habitual, falavam de que o único pecado era o roubo, assi quem mata, rouba o dereito á vida; quem engana, rouba o dereito a à verdade e tal. Em realidade, eu penso (grande cousa que eu pense, enfim) que o que mais a mim me dói é a deslealdade. Que pode ter muitas formas, como o roubo. Pode-se ser sincero e completamente desleal; pode-se ser infiel e leal. E quem é desleal é porque nom nos quere. Nom se trata, tampouco, de beijar o chao por onde piso. Mas nom sei exactamente que queria dizer com isto tudo...
  8. Y si necesito amor, encenderé el radiador.

4 comentários:

Sun Iou Miou disse...

Tamén eu non sei que dicir ás veces. Só se me ocorre ofrecerche "ánimo", se che vale de algo, ou un cafeciño, que tamén quenta.

La queue bleue disse...

Nota-se mto que nom sabia o que dizer, eh? :)
Graças polo ánimo, claro que vale de algo, e o café quentinho também vale. :)
De todos modos, a escrita aqui sempre magnifica um pouco tudo e as cousas no fundo nom passam de umha trevoada de primavera...

Anónimo disse...

si, ánimo:se a sun pon o café, eu porei unhas bolachiñas de manteiga, a ver se o mundo mellora, ok?
(por certo: o do fairi e a primavera estou por roubarllo, é xenial; non o esquecerei cen anos que viva)

La queue bleue disse...

Ok, e algo de chocolate sempre vem bem. :)
Graças polos ánimos. Mas nom é para tanto... Inda que assi o mundo melhora muitão por momentos :)

(Genial? Nom sei... Si? Bueno, seica um mono escrevendo n1 máquina de escrever durante séculos sacaria a Divina Comedia, nom era?)