segunda-feira, 1 de setembro de 2008

Minete

Pois hai umhas semanas aconteceu-me algo estranho que me fixo aprender de primeira mao umha expressom fantástica.

Saturday night
, isto e aquilo. Estavamos numha terraza na vila, os colegas já pediram todos ali sentadinhos e eu tuvem que ir pedir à barra.
Atendeu-me umha camarera rúbia que andava por ali, pedim e dixem-lhe que estava "naquela mesa", e sinalei. Pero puxo-me umha cara estranha, como de despiste ou de "uf, que lio agora", entom eu dixem-lhe que se lhe era mais fácil que pagava naquele momento. Assi nom tinha ela que andar a pensar que mesa e essas cousas. E nada, fum colher a carteira, volvim, paguei, pilhei a copa e todos contentes. Nada de especial. Até aqui tudo normal.
Mais tarde na noite, tavamos já dentro que fora tava fresco, todos dançantes e bebentes, fum pedir umha estrella e casualmente atendeu-me a mesma tipa. Entom, nada, deu-me a birra, perguntei-lhe que quanto era e nisto que fixo um gesto com as maos sacudindo-as cara afora, como botando-me ou dizendo-me que me fora tranquilamente. Eu quedei-me assi, meio desconcertada ou desubicada, e o primeiro que pensei foi que se cadra dixera algo pero eu com o barulho nom ouvira e volvim perguntar: "quanto é?". Entom ,mentres se afastava pareceu-me que dizia "nada, nada". E largou-se para a outro lado da barra.
E eu, com umha cara de parva, com a carteira na mao, a birra diante dos focinhos e flipando, porque nom estava segura de se acabava de passar o que me parecera que acabava de passar, ainda esperei um chisco por se a ghicha voltava. Pero nom.
Entom suuuper estranhada colhim a birra e fum-me para onde os colegas e contei-lhes o conto: "buah, eu nom estou segura, pero parece-me que a camarera me acaba de invitar", "e eu ouviria bem? porque nom tem sentido nengum....", "pois seica si que te invitou". É que aquilo nom tinha razom de ser. Que eu só lhe pedira duas vezes, nom lhe estivem a fazer gasto porque a ela pessoalmente nom lhe pedim mais que 1 copa e 1 birra, nem lhe dei léria nem nada! Se nem eramos habituais do sítio, por nom ser, sequera eramos dali, que iamos à festa...

E assi, hihi, haha dos colegas:
—Ai, ai, pois já sabes o que che toca... quereria-che algo ;)
—Hoje parece-me a mim que vás ter que fazer umha baixadinha ao pilom, hahahaha.




[Menos mal que algo se aprende, e inda vai ser verdade que as rúbias metem medo...]

9 comentários:

Sun Iou Miou disse...

A ver, esclarece, ao final houve baixada ou não houve?

(Etiquetas: postagem que promete comentários)

La queue bleue disse...

Mmmm, nom creas, eh, o dos comentários, que este post é mta introduçom e mto preliminar aburrrido e pouca "chicha".

ictioscopio disse...

se calhar só foi o devolver um gesto amável por aforrar-lhe trabalho na primeira vez... a gente como é! que logho pensa em esfreghar no pilom! :P

La queue bleue disse...

Nom sei, pode ser. Mas normal nom foi. E já passara bem tempo desde o início da noite à última birra.
Si, digho-cho eu, a gente como é! Mas nom é esfregar nada, é baixar. :P Hai que ser precisos coas terminologia, que é o importante da questom. :)

condado disse...

Os homes contamos moitas veces como outros homes nos "tiraron los tejos" (penso que nos sentimos alagados), pero nunca escoitei o mesmo entre mulleres... O de baixar ao pilón... bueno, que dirían na Arxentina... Tamén creo que non vai haber aquí moita postagem ou polo menos, interesante...

La queue bleue disse...

Será que as mulheres som mais discretas ou menos atrevidas ou eu que sei. Pero neste caso nom creio que a ghicha me estivesse tirando os tejos nada. Estava a ser simpática inda que de umha maneira que me pareceu um pouco estranha, pero isso deveu ser pq eu nom me entero de nada das normas de interacçom social.
Por outra parte, eu nunca souben (e a este passo nunca saberei)quando alguém me estava a tirar o que quer que seja (tb nom acontece mto, pero isso é outra história).

Fer disse...

Bom, bom, tedes a mente mui suja!

Poi umha técnica de marketing básica para fidelizar a nova clienta! XD XD

Pobres camareiros, que quando som amáveis todo o mundo pensa que essa noite querem "trabalho extra"... bom, a palavra nom é "pobre", claro. XD XD

ictioscopio disse...

sei não era esfregar, mas minha nãe no pilom lava a roupa (e esfrega, eís o do comentário :P)
a gíria essa de baixar ao pilom já eu conhecia

La queue bleue disse...

Concordo contigo, Fer, mentes poluídas!

Bem, ictioscopio, eu tb já esfreguei roupa nos pilons em tempos. :) E alegra-me que conhecesses a gíria, adooooro rapazes já aprendidos. ;)