sexta-feira, 18 de março de 2005

a) doem-me os pés

de patear-me o centro da cidade, que é pequena e o centro é pequento tamém, mas patear, pateei, caralho. E total pa nada. Odeio ir de compras, já sei que já foi mil vezes dito e que já roza o tópico, mas parece que o mundo estivesse feito para adolescentes que vestem umha 32... ou para horteras ou para super-fashion ou para mulheres mega-sofisticadas... ou o que hai nom me gosta ou o que me gosta nom me vale. Umha puta merda.
b) Hoje baixarei às Falles, menos mal!! Nom teria perdom de dios que nom fosse. Assi que "dios proveerá" e eu já cronicarei aqui as aventuras ou desventuras, porque algo passará! porque como nom passe algo, inda que seja algo mau... já nom sei o que fazer. Tanta rotina...
c) O mundo dos blogs é um universo insondável... encontro cada cousa que flipo, isso quando nom encontro blogs de gente que conheço... e que nom se me passaria pola cabeça que fossem andar fazendo blogs por aí... (ai, tenho-che umha tendência a por vários verbos seguidos que espanta! deve ser para suplir carências...) Ainda que suponho que eu tampouco som o prototipo de pessoa que anda a fazer blogs por aí... ou si?
PS: Ainda nom me registei no blogomillo, já o farei um dia destes... eu sempre levei o do meu marketing pessoal com certa calma.

4 comentários:

tangaranho disse...

Cro-cro!!!

Anónimo disse...

OA!
Som Andrés, o do eterno café, o de corunha. Fiquei un rato polo teu blog, e quero decirche algo tan pouco orixinal e tan auténtico como que me gusta moito. Pero manda carallo o tonno pesimista que tes no último día serás caralluda, vas pra as Fallas!!!aproveita pra quemar á merda de xente qeu nom soportas e os malos sentimentos..

eh, gustoume eso da palabra pragmática, é certo! un blog coas palabras pragmáticas ou paradigmáticas ehce un blog de categoria!

Un bico moi forte

tangaranho disse...

Ai, nom...a Cascarilha nom vaias, eh?

Anónimo disse...

Arredemo!
Tes máis razón da que cres, Alba, niso de que nunca se sabe quen escebe blogs e quen os le. Eu mesmo (sorprederíaste de saber quén son) estou metido nestas cousas agora, e acabo de descubrir o teu.
Curioso...