segunda-feira, 14 de março de 2005

i ara

pois nom sei se continuar na tónica pseudo-intimista de diário, bem, o de diário é um dizer, mas de parte quase-clínico, com mais ou menos arte, do que parcialmente passeia entre estes pelos. Da cabeza. Do outro nom dou parte, parece-me. Salvo que me andedes especialmente espabilados. Cousa que, nom é por mal, mas tenho as minhas dúvidas-quase-certezas de que nom, porque che andamos tam dentro de nós mesmos que os outros som quase só o atrezzo. Mmmmm. Isso fixo-me pensar que potser devesse desenvolver mais, e nom só a parte da fofoca, o meu lado observador. Chi. Porque agora que o lado exibicionista já tem aqui cancha abonda para se desenvolver, desenrola, desnudar, desdebuxar... ainda que retomando (o fio, a linha, nom likorka nem hóstias, que desconsolo!) dizia eu que nom sei se isso ou se passar a fazer-me a interessante e colar frases, músicas, profundas reflexons, contos absurdos, enigmas sem correlato ou soluçom real... Ai... é que desvairo tanto que até o próprio desvairo anda no limbo de me parecer fora de lugar.

Sem comentários: