terça-feira, 2 de maio de 2006

Nom, nom, nom, o problema nom é o desejo.
O grande problema som as expectativas. E para contorná-lo, evitá-lo, controlá-lo nom fai falta mais que ter claras quatro cousas. A saber: ai nom, nom vo-lo vou dizer eu tudo que se nom nom vale! (Amais, longe de mim querer ir de profeta :P principalmente por aquilo de praticar e predicar, que nunca se me deu mui bem nem umha nem outra.)

[oh, si

hai cousas peores que
estar só
pero a miúdo leva décadas
darse conta
e máis a miúdo
cando te das conta
é demasiado tarde
e non hai nada peor
que
un demasiado tarde.

Charles Bukowski ]



Bem, aqui nom é demasiado tarde; ainda som as 2 da tarde. O caso é tê-lo claro. ;)

[só no sentido amplo da palavra, nada de circunscriçons a sucedáneos de romances de corín tellado e por aí fora, bemm'entendes, hai que explicar as cousas que se nom aqui o pessoal bota-se a elucubrar que é umha maravilha, é ou n é?e sempre me passa que eu digo cousas que mas entendem com intençons diferentes (e assi ay qué borde eres, e que vidinha!)... o qual me produz umha preocupaçom considerável mas isso é para outro post, café ou dia de sol; nós as incompreendidas, inda que de adaptadas tampouco che temos mto mas o dito, para diante dumha cervejinha ou vinhinho fresco, hê]

Sem comentários: