quinta-feira, 25 de maio de 2006

Os exames já estám aí, outra vez, periodicamente. Dizer que se nom me prodigo em contos e cantos e parvadas várias, podem pensar que é por isso (e nom por outra cousa). Espero conseguir que estes sejam dias de recogimiento espiritual e trabalho intenso. Veremos... Ainda que me andam tantas cousas pola cabeça ultimamente... unicamente pola cabeça... bom... quase unicamente, nom vamos especificar mais. Maus tempos para se abrir a minha caixa de Pandora particular e para matarem o rei, vive le roi!
Dios. Tenho que centrar-me.

5 comentários:

Anónimo disse...

eso eso....recollimento espiritual...que se non...que vai ser de nos
un saudiño, non digamos por aí que non se teñen noticias
biquiños!!

Anónimo disse...

Concéntrese e sorte.

La queue bleue disse...

Ui, acumula-se-me o choio...

a. Pois notícias nom se tenhem mtas, nom, hai-nas que ir buscar, chica! Ai ai ai. Que vai ser de nós, isso digo eu...

b. Gracíssimas, congro.

c. É, é. Mas eu conhecia-a de antes de ouvir o disco tal dia. "O barco vai de saída". Passara-me esa canción um rapaz minhoto há que tempos... e agora, depois de Lisboa, é mais um hino q nunca. Nom sabia que me andavas aí... Mas dá-me no corpo que acabas de chegar. Como vai? O tempo...

Anónimo disse...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Anónimo disse...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»