terça-feira, 6 de junho de 2006

Estou tentando escrever algum post de jeito, pero nom me sai. Q raiva!
Onte estivem a fazer um teste para ver se o meu cérebro era mais masculino ou feminino. Consistia em várias provas, de nom sei quê espacial, de palavras, de gostos, etc., etc. Era interessante, ainda que a mim as cientificidades que consistem em busca las 8 diferencias... nom sei, nom sei. Nom me lembro bem do que me saira. Mas quedei coa impressom de que nalgumhas provas si era feminina, noutras masculina, e noutras havia equilíbrio. Mira tu! Suponho que estou na média. Houvo algumhas nas o meu resultado nom se aproximava da média feminina mas também nom da média masculina!! Aí já pensei se teria que preocupar-me... Polo visto gosto de rostros mais bem masculinos, mas polo visto o gosto das mulheres tb varia ligeiramente segundo o momento do ciclo menstrual! E polo visto qdo estamos nos "días fértiles", queremos macholos que nos emprenhem. E qdo nom, devem ser as oportunidades dos tais "sensíveis" ou dos tais metrossexuais, enfim. Quines coses s'han de sentir! Polo menos nom se pode dizer que as mulheres nom tenham critérios amplos! Uns dias uns, outros dias outros. Teredes queixa!
Seique os sorrisos falsos som diferentes dos verdadeiros. É que também havia um teste para ver quanto de capaz eras de distingui-los. Nom me lembro do resultado exacto, mas creio que nom era mui capaz de distinguir nada, isso quer dizer que som fácil de enganar a esse respeito. Bah, tampouco é que me preocupe. O interessante do tema é que som diferentes porque os músculos que movemos quando sorrimos de verdade som diferentes dos que se usam para fazer sorrisos falsos. Algo era das bochechas, dos olhos e das celhas. Inda que hai sorrisos falsos que parecem mesmo verdadeiros, que enganam nas bochechas, mas o quid da questom estava nos olhos. Francamente interessante.
A gente dedica-se a investigar cada cousa nas universidades! E depois os grandes enigmas da humanidade ainda sem resolver... ai ai...
E as ganas q tenho eu de perder o tempo com estas cousas, ai ai. Enfim.

2 comentários:

Anónimo disse...

...please where can I buy a unicorn?

Anónimo disse...

I can not recollect, where I about it read.