domingo, 3 de junho de 2007

Complexo.




Eu também tenho pensado estes dias que nom, nom, nom, nom quero fazer-me grande (adulta, responsabilizada, coisas). Mete-me medo.
De pequena, chistava-me a história do Peter Pan (a Campanilla, o crocodilo e o Capitán Garfio :D , os nenos perdidos, as sereias! (porque tamém havia sereias, nom havia?) inda que a Wendy sempre me pareceu umha sossa e o Peter Pan himself tampouco grande cousa), que conhecim com um livrinho de Disney, até que lim o livro original, que me horrorizou.
Meteu-me medo, o livro, daquela, a sério. Suponho que nom o entendim ou que nom era o ano adequado (ai, inocente voracidade infantil) e nom sei que seria de mim se o lesse de novo mas tamém nom me apetece especialmente descobri-lo... Deixou-me 1 sensaçom desagradável.

Mas nom, nom quero medrar... Ainda que sei que vou poder voltar, de visita ou em caso de necessidade, nom podo evitar sentir certa opressom no peito, por vezes, quando penso nessa história do ninho...
Suponho-sei que lhe acontecerá a todo o mundo, mas isso nom impede que certa aquosidade latente passe nos olhos por vezes. :)


(Oh, god! Se ainda vai resultar que tamém som humana...)

2 comentários:

X disse...

Oh, si, é humana.
Por certo o de voltar, en fin, sinto contradecila pero xa NUNCA vai ser o mesmo, canto antes o asuma, mellor que mellor.
Uis
Estou sendo cruel?
Síntoo, ando en contra do mundo.

La queue bleue disse...

Demasiadamente humana? :P
Nom me contradis, eu nom dixem por ningures que fosse ser o mesmo.
Nom te preocupes da crueldade mais que contigo própria.
E sinto dizer-che algo que já sabes, mas o mundo vai seguir aí, andes ou nom em contra.
Ui... :P
Polo menos nom está ele em contra de ti!