terça-feira, 26 de agosto de 2008

Actas, notas y diligencias

1. Vêem como nom exagerava quando falava de que era umha repunante e que me resultava odiosa e tal e qual?
2. E sabem outra maneira mui efectiva de fazer-se detestável? Nom mirar os sms a tempo e responder tarde, mal y a rastras de modo que parece tudo mentira, que o vim, que passei e que argalhei umha desculpa de mal pagador qualquer.
3. Nunca andei de moto, pero parecem-me preciosas e sempre me dam umha inveja quando as vejo andar por aí... I wanna ride.





4. Enfim, o da moto é como aprender a pescar ou comprar 1 bmw, um projecto a longo praço. Porém hoje e manhã e passado manhã e por aí fora daria-me um jeito que nem imaginam para me perder (o mais literalmente possível) por essas estradas nacionais e provinciais pouco transitadas do mundo...
5. De momento, dói-me tudo de se me dar por começar a andar na bici por essas pistas de dios da parcelária arriba. E nom é o mesmo...


[a foto, via whateverlolawants]




A revolta dos Dândis
I - Engenheiros do Hawaii

3 comentários:

paideleo disse...

Se adestras podes conseguir o ouro na próxima olimpiada.
Bueno, tal como está o asunto, creo que é máis fácil mercar unha moto e un BMW xuntos.
Un saúdo.

Sun Iou Miou disse...

Aseguroche, moza, que o da moto é unha sensación única. Sempre quixen ter unha. Era velas e ruxíame o corazón, pero por unhas cousas e outras, a vida ás veces é complicada... Ata que un día erguinme, con 39 tacos xa e dixen, ten sentidiño, que vida só hai esta, vai. E fun, quitei o carné e comprei unha. Desde aquela non parei.

La queue bleue disse...

Hehehehe, paideleo, muito de dios teria que adestrar!!! E creio que prefiro a moto e o bmw ;)

Sun, creio-cho bem. Ten que ser super bonito :) E a historia tamém. Quem sabe, um dia...