domingo, 26 de março de 2006

arroutada

Pois onte à noite vestim-me de mulher-en-edad-de-merecer como dios manda. Zapatitos de tacom, blusinha. Realmente, o acabado nom era mui perfeito, mas com este material pouco se pode fazer. E que amais como volvim cortar o pelo e agora tá curtinho curtinho... pois, ainda pior. Nada de sedosos, lisos e compridos cabelos... que fam as delícias deles. E nom sei porquê... é como o de sincera, sensible, dulce... puagh! Desculpem que me ria. Y lo más importante es el interior.
O caso é que alá fum, toda disfrazada, que divertido ;) , e depois doiam-me os pés, claro! mas descobrim duas cousas, que o raggaeton se baila muito melhor com tacóns e que se esses instrumentos de tortura nom forom erradicados do mundo é pola sensaçom de poder que dam. Subir nuns tacóns dá-che umha sensaçom de sofisticaçom, de controle, inda que vaias a fazer equilíbrios neles... Normal que as rapariquinhas os usem... Mas também nom convém abusar ;) que che quedam os pés... e amais que as cousas especiais se se fam muito já nom som tam especiais... nom si? Ou nom...
Mas longe de mim fazer apologia dos taconazos e das torturas femininas... Outro dia falarei mais do tema... que tenho soninho...

Sem comentários: