quinta-feira, 30 de março de 2006

postal?



Isto... nom vale como postal, nom si? :P Eu vivia no carrer república argentina. no piso oitavo. ai... q tempos...



















Estas já si um pouco mais, nom? Debilidade polas capelinhas e pola pedra... pola caliza também. Cousa a fazer: voltar a Cuenca pra ver a cidade encantada!!
Os guindastres som, forom, umha skyline em castelló sempre... Eram bonitos... Faziam geometrias loucas e nuvens e pôres de sol lindos. Agora som bloques de edifícios. Medra rápido a cousa aqui... Já agora, aqui daquela maneira, mas pode ser que como hoje estou tam caaaansada o veja pior do que é...Ai, aquela maneira... Afinal, todos somos culpados... Todos. Eu. Tu. Ele. Eu.
Serei capaz algum dia de desenvolver as habilidades sociais? Duvido... duvido logo existo e sei que nom sei nada? Desvairos.











PS: já vim o que se passou coa rosa... hei-no de arranjar assi que chegue a casa, agora n me apetece.

1 comentário:

Aultre Narai disse...

a min váleme de postal!! xDD ai... os recordos... :)