quarta-feira, 6 de abril de 2005

Fe de ratas!!!!!!

Bom, que polo visto o meu post do dia 6 de abril era susceptível de ser malinterpretado, segundo me comentou certa gente. Assi que decidim tomar medidas e modificá-lo a ver se ficava mais claro e nom havia confusons. Porque que me tomem por umha sexista reaccionária pois tampouco che me acaba de chistar, hehehe.
(Vá, confesso, na verdade o que me fode é que nom me sei explicar bem e que a minha capacidade "escriptora" deixa bastante que desejar... porque se afinal nom consigo comunicar o que pretendia, nom vale de nada... e melhor fazia retirando-me!)
Portanto, se alguém já lera o susodicho post, que saiba que o modifiquei, e que talvez agora a ironia está um pouco clara e já se entende (espero!). Que me lio muito e que tenho que controlar mais... lo sé... peço imensa desculpa!

Mas também nom esqueçam que rectificar es de sabios! :P

Sem comentários: