sexta-feira, 8 de abril de 2005

na, aqui tou eu. outra vez coas cousas sem fazer e como umha cuba nom, mas umha pequena cheia ainda che vos levo... e daquela chego à casa esfameada, portanto, nom me ocorre melhor cousa que fazer comida, pasta com atum, é que nom tinha mta mais cousa na casa... bom, tb leva cogumelos... as seis e media da manha... quem me verá... nom cozinho polo dia mas umhas quantas cervejinas e velaqui me tés... e simultaneamente, tb acendo o pc. e entro no blog. e claro... una cosa lleva a la otra... e velaqui...
pa ter cozinhado borracha a massa nom tá mal... pena que nom tinha queijo na casa, mas é que ter, nom tenho quase nada...
e isso que só baixava a tomar umhas birrinhas... chego a ir a rachar e bué, nom quero nem pensar!!! Che, que vida...
Já o deixo e vou ir colher a caminha que primeiro terei que encontrar por baixo do monte de apontamentos e roupas várias e trapalhada que tem por cima... pecham-se-me os olhos e pra escrever isto melhor ficava calada, cona. Lamento. O álcol é mau mas eu som pior aqui a fazer o monas, um nojo.
Gorgeous, melhora-te, sim? Beijão

Sem comentários: