terça-feira, 19 de abril de 2005

Hoje deverám desculpar (como tantas outras vezes) a escatologia, mas nom podo mais que começar dizendo que o puré de patatas depois de dois dias à mercê do ar e das temperaturas levantinas, fermenta!! Si... Respirava e parecia umha massa branca fedorenta... Mas, graças a minha aliada a auga quente, pudem ganhar essa batalha.
Se normalmente som despistada de meu, estes dias ando completamente OUT. Malamente me enterei do que passou nas Vascongadas e o do papa hoje também de puritita casualidade. De qualquer modo, até nom me importo com que morram mais papas e escolham a outros tantos se isso me permite extasiar-me co Lorenzo Milá... Que home, que voz, que feitio... Es que me encanta! Tam jeitoso ele... Ai... Outro que poderia, neste caso, escuitar sem me cansar nunca é o Iñaki Peña... Tem umha voz deliciosa.
Como é difícil descrever vozes, hein?
Já nom sei mais, acabou a fita.
(E hoje tampouco hai literatura)

Sem comentários: